Sunday 25 May 2008

Interview from The Rolling Stone




Hey, NY είμαστε οι Tokio Hotel και βλέπετε rollingstone.com!

RS:Ακούσαμε οτι έχετε τρελούς φαν...



Bill:Οι φαν μας ζούνε τη ζωή τους όπως εμείς και είναι μαζί μας. Ταξιδεύουμε σε τόσες πολλές χώρες και έρχονται μαζί μας, κοιμούνται έξω απο τα στάδια 3 μήνες πριν παμε εμείς....Είναι τρελό (ΤΕΛΕΙΟ)!!!!!!
Tom:Αναγνωρίζουν τα αθτοκίνητά μας...
Bill:και ήταν ένα κορίτσι το οποίο έφυγε απο το σπίτι, νομίζω για 6 μήνες, αυτό ηταν απλά τρελό, ήθελε να μας βρεί αλλα την συναντίσαμε στο αεροδρόμιο αλλα νομίζω για μονο 10 λεπτα....
Tom:Yeah!!!!
Bill:Ήταν ενα τέλειο δώρο, νομίζο ένα αστέρι καπου εκεί έξω και ονομάζετε Tokio Hotel!!


RS:Το στίλ σας εχει τραβήξει πολύ την προσοχή...


Bill:Για εμένα, η πρώτη φορά που βάφτηκα ήταν για ενα Αποκριάτικο πάρτυ στο οποίο πήγα σαν βαμπιρ και νομίζω οτι ήμουν μονο 10 χρονόν, και μετα μου άρεσε και άρχισα να φτιάχνω τα μαλλια μου και να βάφομαι και ολα αυτα στο σχολείο και οπουδήποτε! Σε φωτογραφίες τον Georg τόσο άσχημο και αυτή τη στιγμή ειναι πολύ ασχημος...
Tom:Mε διαστημικό look!!!!!


RS:Ακούσαμε οτι σου αρέσει το ''99 Luftballoons'' της Nena...


Βill: Μου αρέσεουν πολύ οι Coldplay και οι Green Day και απο παιδάκι η Nena.Ήταν η πρώτη μου επαφή με τη μουσική, ΄΄ημουν μονο 6 χρονόν όταν είδα την Nena στη TV στη Γερμανία και έίμαι ακομα φαν της...
Tom:Εγώ ακούω Γερμανική Hip-Hop, ο Georg είναι μεγάλος φαν του David Hasselhoff και ο Gustav ειναι φαν του Hano, δεν τον ξέρετε αλλα ειναι κι αυτός καλός καλλιτέχνης
Georg:Οχι όσο ο David Hasselhoff, αλλά...
Bill:yeah!!!!
Tom:Yeah, οχι τοσο καλός χορευτής...


RS:Έίστε ανχομένοι που ήρθατε στην Αμερική??


Bill:Είναι η πρώτη φορά που μιλάμε Αγγλικά, και στη τηλεόραση αλλα και μπροστά στη κάμερα. Μιλούσαμε Αγγλικά, μερικές λέξεις, μονο στο σχολείο.Ήταν επίσης κάπως διαφορετικά για εμένα να κάνω την Αγγλική ηχογράφηση γιατί πάντα τραγουδούσα στα Γερμανικα και ΄΄ηταν η πρώτη φορά που προσπάθησα να τραγουδίσω στα Αγγλικά και πραγματικά θέλω να, επειδή ειμαι πολύ καλος τραγουδιστής, και πραγματικά θέλω να μιλήσω, ναι δεν είμαι καλός!!!!!Ήταν πραγματικά μεγάλη διαφορά στο studio και θέλαμε την ακριβή μετάφραση των Γερμανικών τραγουδιών και είχαμε και μια βοήθεια με αθτά και ναι, ελπίζω να σας αρέσει...!!


RS:Πώς ειναι να είστε 2 αδέρφια μεσα στο συγκρότημα??


Bill:Νομίζω πως είναι απολύτος φυσιολογικό...
Tom:Ναι, ειναι απολύτως φυσιολογικό!
Bill:Είμαστε πάντα μαζί...
Tom:...έχουμε και οι 2 τους ίδιους φίλους και τα ίδια ενδιαφέροντα...
Bill:...και αρχίσαμε μαζί να παίζουμε μουσική και στην αρχή είχαμε ενα keyboard επειδή δεν είχαμε μπασίστα και ντράμερ και ήμουν πάντα πολύ αργός με αυτό...
Tom:Και για να είμαι ειλικρινής, με χρειάζετε...!
Bill:...κι εκείνος με χρειάζετε, επίσης!!!!!

No comments: